کوچک کردن شکم و پهلو با 4 راهکار موثر!!

کوچک کردن شکم و پهلو با 4 راهکار موثر!!

کوچک کردن شکم و پهلو با 4 راهکار موثر!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - روشهاي موثر براي کوچک کردن شکم و پهلو

اولين گام براي کوچک کردن شکم، در پيش گرفتن يک رژيم غذايي مناسب و مصرف مواد غذايي سالم و مصرف مايعات است.
گام دوم انجام دادن حرکات و تمريناتي است که سبب کوچک کردن شکم و باريک شدن کمر مي شود. اين تمرينات مي تواند شامل حرکات شانه، دور کمر و ديگر حرکات مخصوصي باشد که شما را به هدف نزديک مي کند. بنابراين با انجام چند راهکار ساده مي توانيد در مدت زمان کوتاهي به اندامي زيبا و کمري باريک دست پيدا کنيد.

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در 14 روز با خوردن آب اين ميوه!!

ورزش براي کوچک کردن شکم و پهلو

براي اينکه شکمي تخت و کمري باريک داشته باشيد و چربي هاي دور شکم و پهلو را از بين ببريد مي توانيد از تمرينات ورزشي مناسبي استفاده کنيد. با يک برنامه ريزي مناسب مي توانيد در مدت زمان مناسب و کوتاهي به نتيجه دلخواه برسيد. در نظر داشته باشيد که براي شروع تمرينات، بايد حرکات ورزشي را به طور سبک شروع کرده و کم کم به حرکات اضافه کنيد.

رژيم براي کوچک کردن شکم و پهلو

ورزش سنگين باعث مي شود که به نتيجه مطلوبي نرسيد و حتي از ادامه کار منصرف شويد. ورزش هايي را انتخاب کنيد که بيشتر بر ناحيه کمر شما متمرکز باشد. البته هيچ ورزشي نمي تواند به طور موضعي عمل کند اما مي تواند تاثير بيشتري بر اين نواحي از بدن داشته باشد.
براي شروع مي توانيد از ورزش هايي که بر روي شانه و سينه تمرکز دارند، کار خود را آغاز کنيد. زماني که تمرکز تمرينات تان را بر اين ناحيه مي گذاريد، کمر شما باريک تر نشان داده مي شود.
تحقيقات انجام شده نشان مي دهد، براي برخورداري از اندامي متناسب و کمري باريک مي توانيد از يک رژيم غذايي مناسب بهره ببريد. رژيم غذايي در تناسب اندام شما نقش مهمي دارد. به عنوان مثال شما مي توانيد از ميوه، سبزيجات و غلات استفاده کنيد.
اين مواد غذايي، مواد مغذي و بدون افزودني هاي نامناسب هستند که مانع از جمع شدن چربي در اطراف پهلو و کمر مي شوند. البته دقت کنيد در مصرف ميوه تعادل داشته باشيد زيرا ميوه ها حاوي قند زيادي هستند و ممکن است سبب ايجاد چربي هاي اضافي شوند.

حرکات بدنسازي براي کوچک کردن شکم و پهلو

حرکات بدنسازي براي کوچک کردن شکم و باريک شدن کمر و از بين بردن چربي هاي پهلو بسيار موثر و مفيد هستند. براي اين کار، چند حرکت وررشي مناسب را انتخاب کرده و طبق برنامه ريزي خود به طور روزانه انجام دهيد. حرکات بدنسازي بايد بيشتر بر پايين تنه و کمر متمرکز باشد.

برخي از حرکات بدنسازي براي کوچک کردن شکم و باريک کردن کمر به صورت زير استبه پهلو دراز کشيده و پاها را بکشيد. سپس، پاهاي خود را از روي سطح زمين بالاتر برده و چند ثانيه نگه داريد و بعد از گذشت مدتي به روي زمين برگردانيد. با بالا بردن پاها، شکم خود را منقبض کنيد. اين حرکت باعث کاهش چربي پهلو و شکم مي شود. اين حرکت را در پهلوي مقابل هم انجام دهيد. سعي کنيد روزي سه بار اين حرکت را انجام دهيد.
به پشت دراز کشيده و پاها را به سمت پشت ببريد. بهتر است زانوها را خم کرده و دست ها را به سمت بيرون ببريد. پاها را در يک جهت به طرف پايين برده و مجددا به حالت اول برگردانيد. در هر حرکت 20 ثانيه حرکت را حفظ کرده و به حالت قبلي برگردانيد. اين حرکت را چند بار در روز انجام دهيد.
در حالت ايستاده پاها را به عرض شانه ها باز کرده و کمر خود را به دو طرف بچرخانيد. سعي کنيد يک نيم دايره کامل در هر حرکت ايجاد کنيد. اين حرکت باعث باريک شدن کمر مي شود.
کوچک کردن شکم و باريک شدن کمر با حلقه

يکي از راهکارهاي مناسب براي کوچک کردن شکم و باريک کردن کمر استفاده از ابزاري به نام حلقه است که به حلقه هولاهوپ هم معروف است. اين ابزار مناسب مي تواند تاثير زيادي بر آب کردن چربي شکم، ناحيه کمر و پهلو داشته باشد.
از حلقه معمولا براي اهداف لاغري استفاده مي کنند. با استفاده از حلقه و از بين بردن چربي هاي دور کمر و شکم، علاوه بر باريک کردن کمر و تناسب اندام مي توانيد بدن سالمي داشته و خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را کاهش دهيد. با استفاده از حلقه، عضلات زيادي در ناحيه کمر، شکم، پهلو و ران درگير شده و شما به راحتي مي توانيد در روز کالري زيادي بسوزانيد.

براي انجام حرکات ورزشي با حلقه بايد نکات زير را رعايت کنيدداخل حلقه قرار گرفته و آن را دور کمر خود نگه داريد. سعي کنيد يک حلقه مناسب را بر طبق شکل بدن خود انتخاب کنيد.
بعد از قرارگيري حلقه دور کمر، آن را در دست گرفته و به سمت عقربه هاي ساعت بچرخانيد. سعي کنيد با حفظ تعادل خود، از افتادن حلقه جلوگيري کنيد.
حرکت دوراني را حفظ کرده و شکم خود را به قسمت جلو حرکت داده و حلقه را به طور مرتب بچرخانيد. با چرخش حلقه دور کمر، نيروي وارد بر حلقه را افزايش داده و اين حالت را تکرار کنيد.
در صورتي که حلقه به زمين افتاد آن را مجددا برداشته و از تلاش خود نااميد نشويد. با چندين بار تمرين و تکرار مي توانيد به راحتي اين حرکت را انجام داده و زمان مناسب تري را با حلقه تمرين کنيد.

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در عرض يک هفته!!

بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم با 8 راه ساده!!

بيشتر بدانيد : يک راه ساده براي لاغر کردن شکم


منبع : nabzema.com


Let's block ads! (Why?)

برچسب ها :

راهکار

درصورتی که مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد از طریق صفحه تماس با ما گزارش دهید.
در صورت ناقص بودن مطلب روی منبع کلیک کنید و مطلب را بصورت کامل بخوانید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است و تمام فرآیند جمع آوری اخبار به صورت خودکار انجام می گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

آخرین خبرها