13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

  بزرگنمايي:

چه خبر - براي داشتن شکمي تخت و صاف اين مواد غذايي را فراموش نکنيد

با خوردن اين مواد غذايي تركه اي بمانيد و به جنگ با نفخ و ورم رفته و با پوشيدن مايو درتمام تابستان احساس خوبي داشته باشيد .

بيشتر بدانيد : شکم تخت و صاف مي خواهيد؟ اين غذاها را بخوريد

داشتن شکم تخت با فلفل دلمه اي قرمز
فلفل دلمه اي قرمز

مارگائوس جي . راتبون (Margaux J. Rathbun ) پزشك تغذيه و خالق سايت Authentic Self Wellness مي گويد : اين سبزي با رنگ زيبا سرشار از آنتي اكسيدان ( علي الخصوص ويتامين C و بتا كاروتن ) مي باشد . علاوه بر اين فلفل دلمه اي قرمز محرك سيستم گوارش بوده و متابوليسم بدن را سرعت مي بخشد و به كاهش وزن اضافه كمك مي كند . اين ماده غذايي براي افرادي كه رژيم غذايي لاغري دارند اگر كه آن را بصورت خام يا بصورت معجون مصرف كنند بسيار خوب است

داشتن شکم تخت با سوسن عنبر ( نعنا اهوازي )
سوسن عنبر ( نعنا اهوازي )

راشل برمن (Rachel Berman ) كارشناس تغذيه و مدير سايت CalorieCount.com مي گويد اين سبزي نفخ و سوء هاضمه را بر طرف مي كند و دردهاي دستگاه گوارش انسان را تسكين مي بخشد . بدين منظور مي توانيد از آيس تي با طعم نعنا استفاده كرده و يا اينكه چند برگ نعنا را به آب نوشيدني خود اضافه كنيد .

سبزيجات برگي مي توانند به داشتن شکمي تخت به شما کمک کنند
سبزيجات برگي مي توانند به داشتن شکمي تخت به شما کمک کنند

ماري دين هارت پري (Marry Dinehart .Perry ) كارشناس تغذيه و مدير آزمايشات كلينيكي آزمايشگهاي Zone مي گويد مصرف سبزيجات برگي نه تنها راهي خوب براي افزايش حجم وعده هاي غذايي است بي آنكه ميزان كالري دريافتي اتان تغييري يابد، بلكه اين مواد سرشار از مواد مغذي چون ويتامين A, C ,K ، فولات ، كلسيم ، آهن ، منيزيم ، پتاسيم و فيبر مي باشند . وي توصيه مي كند كه از اين سبزيجات در سالادها و سوپهايتان استفاده نماييد و يا بصورت خام در كنار بشقاب غذايتان گذارده و ميل نماييد .

ماست براي داشتن شکمي تخت و صاف
ماست براي داشتن شکمي تخت و صاف

رانيا باتاينه (Rania Batayneh ) كارشناس تغذيه خوردن ماست را توصيه مي كند چرا كه باكتريهاي پروبيوتيك موجود در ماست باعث سالم ماندن دستگاه گوارش مي شود و كمتر موجب توليد گاز و نفخ و يبوست مي گردند . هر چه نفخ كمتر باشد شكم تان صافتر ديده مي شود . بهتر است كه به دنبال ماست هاي طعم دار نرويد چرا كه اكثر آنها حاوي شكر هستند .

غلات كامل مي تواند به داشتن شکم تخت کمک کند
غلات كامل مي تواند به داشتن شکم تخت کمک کند

در مقايسه با كربو هيداراتهاي تصفيه شده مثل برنج و نان سفيد وقتي از غلات كامل استفاده مي كنيم بدن انسولين كمتري ترشح مي كند . اگر كه مي خواهيد كمر باريكتري داشته باشيد غلات كامل مثل عدس ، برنج قهوه اي ، نان جو كامل را جايگزين نان سفيد و برنج نماييد .

بيشتر بدانيد : شکم تخت مي خواهيد؟دور اين خوراکي ها خط بکشيد!!

داشتن شکمي تخت با سبزيجات گروه كلم
سبزيجات گروه كلم

سبزيجات اين گروه شامل كلم بروكلي ، كلم دكمه اي، مارچوبه، لوبياها مي باشد . اين گروه حاوي مواد مغذي چون ويتامين A, C ,K ، فولات ، كلسيم ، آهن ، منيزيم ، پتاسيم و فيبر مي باشند .

روغن زيتون را براي داشتن شکم تخت فراموش نکنيد
روغن زيتون را براي داشتن شکم تخت فراموش نکنيد

چربيهاي غير اشباع كه در روغنهايي چون روغن زيتون يافت مي شوند چربيهاي شكم را كاهش مي دهند در عين حال كه ميزان كالري دريافتي را افزايش نمي دهند.

سركه سيب هم مي تواند شکم تان را تخت کند
سركه سيب هم مي تواند شکم تان را تخت کند

تحقيات جديد نشان از آن دارند كه مصرف روزانه2 قاشق غذاخوري سركه سيب ( كه بهتر است با 1 ليوان آب مخلوط شود و ميل شود ) بمدت 12 هفته موجب كاهش وزن و كاهش چربيهاي شكم مي گردد . اين خاصيت سركه سيب به دليل اسيد استيك آن مي باشد ، گفته مي شود اسيد استيك موجب توليد پروتئينهايي مي شود كه موجب شكستن چربيهاي شكم مي گردد .

بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض

چاي سبز و داشتن شکمي تخت و صاف
چاي سبز و داشتن شکمي تخت و صاف

چاي سبز حاوي مواد شيميايي خاصي به نام پلي فنول و كاتچين مي باشد كه موجب افزليش سرعت متابوليسم بدن و سوختن چربيها مي گردند . نوشيدن 3-2 فنجان چاي سبز در روز موجب كاهش دور كمر و بهره بردن از ديگر مزاياي آن مي شود .

بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض

سيب ها مي توانند شکم تان را تخت کنند
سيب ها مي توانند شکم تان را تخت کنند

سيب ها جز محبوبترين ميوه هاي داراي كالري منفي مي باشند . سبزيجات و يا ميوه هاي داراي كالري منفي يعني اينكه بدن براي هضم اين دسته مواد بيش از كالري دريافتي از خود آنها انرژي صرف مي كند . مي توانيد از سيب ها اسنكها و ميان وعده هاي خوشمزه اي درست كنيد كه چيزي به چربي بدن اضافه نمي كنند .

تخم مرغ شکم تان را تخت مي کند
 تخم مرغ شکم تان را تخت مي کند

تخم مرغها منبع خوبي از پروتئين هستند و حاوي آينو اسيدهايي است كه بدن براي ساختن همه چيز از فيبرهاي مولكولي تا مواد شيميايي مغز به آنها نياز دارد . تخم مرغ غذايي خيلي خوب براي وعده صبحانه مي باشد و باعث مي شود در طول روز كمتر احساس گرسنگي كرده در نتيجه نيازتان به خوردن ميان وعده را كاهش مي دهد .

بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض

شکمي تخت با خوردن بادام
شکمي تخت با خوردن بادام

بادام نياز بدن به مواد معدني مثل منيزيم را برآورده مي سازد و سطح قند خون را تنظيم مي كند . براي جلوگيري از ايجاد هوس و ميل شديد كه منجر به پر خوري مي گردد ثابت ماندن سطح قند خون بسيار مهم است .

ماهي سالمون ، تن و ماكرو براي داشتن شکمي تخت

ماهي ها علاوه بر اينكه منبع بسيار غني از اسيدهاي چرب امگا 3 هستند با بهبود واكنش بدن نسبت به انسولين متابوليسم بردن را بهبود بخشيده و به سوختن چربيها كمك مي كند .

بيشتر بدانيد : تخت کردن شکم با چند نکته ساده

بيشتر بدانيد : شکم تان را با اين روشهاي ساده تخت و شش تکه کنيد

بيشتر بدانيد : شکم تخت مي خواهيد؟ اين خوراکي ها را قبل از خواب بخوريد!!


منبع: سيمرغ


Let's block ads! (Why?)

برچسب ها :

خوراکي داشتن

درصورتی که مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد از طریق صفحه تماس با ما گزارش دهید.
در صورت ناقص بودن مطلب روی منبع کلیک کنید و مطلب را بصورت کامل بخوانید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است و تمام فرآیند جمع آوری اخبار به صورت خودکار انجام می گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

آخرین خبرها

داغ ترین اخبار