دانلود کنید: برنامه‌نویسی جاوا ویرایش 9

دانلود کنید: برنامه‌نویسی جاوا ویرایش 9

نام کتاب: Java Programming, 9th Edition

ناشر: Cengage Learning

نویسنده: جویس فارل (Joyce Farrell)

سال انتشار: 2018

شابک: 13: 9781337397070

تعداد صفحات: 870 صفحه

شرح مختصری از کتاب

توسعه‌دهندگانی که تمایل دارند برنامه‌های سازمانی بزرگی را ایجاد کرده یا مهم‌تر از آن برای اکوسیستم اندروید برنامه‌نویسی کنند پیش از آن‌که به سراغ زبان‌هایی همچون کوتلین بروند، ابتدا جاوا را آزمایش می‌کنند. حتا اگر در زمینه برنامه‌نویسی به ویژه با زبان برنامه‌نویسی جاوا تازه‌کار هستید، بازهم یک منبع آموزشی خوب می‌تواند شما را با اصول اساسی این زبان آشنا کرده و مفاهیم مرتبط با شی‌گرایی و برنامه‌نویسی ساخت یافته را به شما نشان دهد. منبعی که پیشنهاد می‌کنیم برای این آموزش از آن استفاده کنید، کتاب برنامه‌نویسی جاوا نگارش 9 است. این کتاب در 15 فصل به شما اصول اولیه کار با زبان جاوا را نشان می‌دهد.

در فصل اول کتاب با ترمینولوژی برنامه‌نویسی و مقایسه‌ای میان برنامه‌نویشی شی‌گرایی و برنامه‌نویسی رویه‌ای آشنا خواهید شد. در ادامه ویژگی‌های کاربردی زبان جاوا بررسی می‌شود. در فصل دوم با نحوه تعریف ثابت‌ها و متغیرها در جاوا آشنا خواهید شد. این فصل به شما نشان می‌دهد که چگونه از نوع‌های داده‌ای، صحیح، کاراکتری، رشته‌ها، عملگرهای ریاضی، تبدیل نوع‌ها به شکل صریح و... استفاده کنید. در فصل سوم با متدها، کلاس‌ها و اشیا، نحوه اضافه کردن پارامتر به اشیا، نحوه تعریف اشیا و.... آشنا خواهید شد. در فصل چهارم کتاب با مفاهیم پیشرفته‌تری همچون بلوک‌ها و میدان دید متدها، نحوه ساخت و فراخوانی سازنده‌ها، فیلدهای ایستا، کلاس‌های تودرتو و... آشنا خواهید شد. در فصل پنجم با دستورات شرطی، دستور switch، عملگرهای منطقی و... آشنا می‌شوید. در فصل ششم با نحوه ساخت حلقه‌ها و انواع مختلفی از دستورات ایجاد کننده حلقه‌ها آشنا می‌شوید.

در فصل هفتم با کاراکترها، رشته‌ها و StringBuilder آشنا خواهید شد. فصل هشتم به سراغ مبحث آرایه‌ها رفته است. این فصل به شما نشان می‌دهد که چگونه آرایه‌ها را ایجاد کرده، جست‌وجویی درون آرایه‌ها انجام داده و آرایه‌ها را به متدها ارسال کرده یا از متدها دریافت کنید. فصل نهم مفاهیم پیشرفته مرتبط با آرایه‌ها همچون آ‌رایه‌های چندی بعدی را بررسی کرده است. فصل دهم به سراغ مبحث وراثت رفته است. فصل یازدهم مباحث پیشرفته‌تر آرایه‌ها همچون انتزاعی بودن را بررسی کرده است. فصل دوازدهم به مدیریت خطاها و استثناء‌ها پرداخته است.

فصل سیزدهم نحوه کار با فایل‌ها و کلاس‌هایی که برای خواندن یا نوشتن داده‌ها به فایل‌ها در دسترس قرار دارند را بررسی کرده است. فصل چهاردهم مولفه‌ Swing را بررسی کرده است. فصل پانزدهم به شما نشان می‌دهد که Java FX چیست، چرخه عمر برنامه‌های JAVAFX به چه ترتیبی است و چگونه می‌توانید از Scene Builder برای ساخت برنامه‌های JAVAFX استفاده کنید. فصل‌های اضافی کتاب در ارتباط با فرمت‌بندی خروجی‌ها، کار با پلتفرم جاوا، نحوه نمایش داده‌ها و نحوه تولید اعداد تصادفی توضیحات تکمیلی را ارائه می‌کنند.

درصورتی که مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد از طریق صفحه تماس با ما گزارش دهید.
در صورت ناقص بودن مطلب روی منبع کلیک کنید و مطلب را بصورت کامل بخوانید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است و تمام فرآیند جمع آوری اخبار به صورت خودکار انجام می گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

آخرین خبرها

داغ ترین اخبار