طرز تهيه نان رژيمي براي کساني که رژيم لاغري دارند

طرز تهيه نان رژيمي براي کساني که رژيم لاغري دارند

طرز تهيه نان رژيمي براي کساني که رژيم لاغري دارند

  بزرگنمايي:

چه خبر - طرز تهيه نان رژيمي

نان امروز، يک نان رژيمي است که طرز تهيه بسيار ساده اي دارد و به خاطر مواد تشکيل دهنده اش کالري کمي داشته، مقوي است. اين نان علاوه بر افرادي که رژيم دارند مناسب ورزشکاران و حتي کسايي هست که مي خواهند سالم تر زندگي کنند.

مواد لازم براي تهيه نان رژيمي

آردم گندم سياه : 2 ق غ
پسبوس گندم : 100 گرم
بادام زميني : 100 گرم
دانه کتان : 100 گرم
پبيکينگ پودر : 15 گرم
نمک دريا : 1 ق چ
سفيده تخم مرغ : 5 عدد
ماست : 300 گرم
دانه آفتاب گردان : 2 ق غ

طرز تهيه نان رژيمي (Fitness bread)

1 - براي شروع فر رو روي دماي180درجه سانتي گراد تنظيم کنيد.
2 - آرد گندم سياه،سبوس گندم،بادام زميني،دانه کتان،بيکينگ پودر و نمک رو براي1-2دقيقه خوب مخلوط کنيد.
3 - درمرحله بعد سفيده تخم مرغ و ماست رو اضافه کنيد و براي 2-3دقيقه کاملا مخلوط کنيد.
4 - داخل قالب لوف رو کاغذ روغني بگذاريد و مواد نان رو که خميري شبيه به خمير کيک هست رو داخلش پخش کنيد و روي نان را با دانه آفتاب گردان بپوشانيد.
5 - قالب رو داخل فر گرم شده براي مدت 50 تا 60 دقيقه قرار دهيد.
نکته : گندم سياه نوعي دانه هست که برعکس نامش از خانواده گندميان نيست و ميوه گياهي به نام"Fagopyrum esculentum "هست.
اين دانه گلوتن ندارد و مي توان از آرد آن داخل خمير کيک و پنکيک،از دانه اش داخل کوکي ها، به عنوان قوام دهنده سوپ ها،به عنوان سريل صبحانه و در کنار حبوبات ديگر استفاده کرد.

گندم سياه

گندم سياه


منبع : tutianews.com

Let's block ads! (Why?)

درصورتی که مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد از طریق صفحه تماس با ما گزارش دهید.
در صورت ناقص بودن مطلب روی منبع کلیک کنید و مطلب را بصورت کامل بخوانید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است و تمام فرآیند جمع آوری اخبار به صورت خودکار انجام می گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

آخرین خبرها

داغ ترین اخبار