شفافیت در قیمت‌گذاری، مسیرصحیح مشتری مداری

شفافیت در قیمت‌گذاری، مسیرصحیح مشتری مداری

در یک بررسی آماری بیش از 80 درصد مشتریان سه عامل شفافیت در قرارداد، عمل به تعهدات و خدمات پس از فروش را از جمله موارد موثر در انتخاب یک شرکت خودروساز برای خرید خود اعلام کردند.
درصورتی که مطلب مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد از طریق صفحه تماس با ما گزارش دهید.
در صورت ناقص بودن مطلب روی منبع کلیک کنید و مطلب را بصورت کامل بخوانید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است و تمام فرآیند جمع آوری اخبار به صورت خودکار انجام می گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده خبرگزاری منبع و منتشر کننده آن است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

آخرین خبرها

داغ ترین اخبار