تبلیغات

افزودنی های مغذی به ماست

نارگیل: یک قاشق غذاخوری نارگیل تازه با ماست مخلوط کنید تا ماستی حاوی ویتامین، مس، روی، منیزیم و آهن داشته باشید.

شاهدانه: هر ۲ قاشق غذاخوری شاهدانه حاوی ۵ گرم پروتئین است که تنظیم کننده مناسب قند خون محسوب می شود. مصرف این دانه مانع از افت قند خون در طول روز می شود. علاوه بر آن با افزودن یک قاشق غذاخوری آن به ماست، اسیدهای چرب امگا۶ و آهن نیز افزایش می یابد.

دانه کتان: یک قاشق غذاخوری تخم کتان سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و لیگنانز (نوعی ترکیب ماده شیمیایی موجود در گیاهان) است از طرفی خواص آنتی اکسیدانی آن با بیماری ها مقابله می کند. البته این دانه ها باید به صورت آسیاب شده مصرف شود تا بتوان خواص کامل آن را دریافت کرد.

دارچینو جوز هندی: این دو ادویه به رفع بیماری های التهابی مانند درد مفصل، فشار خون پایین، قند خون و روند هضم کمک می کند و از طرفی دارای خواص ضدقارچی است.

تخمه کدو تنبل: حاوی روی، منیزیم، فیبر، امگا۳ و پروتئین است.

پسته: اگر قصد کاهش وزن دارید، پسته مصرف کنید. این مغز سرشار از آنتی اکسیدان است که با سرطان مقابله می کند و دارای خواص ضد التهابی است.

منبع: سلامت نیوز

Let's block ads! (Why?)

افزودنی

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

تبلیغات